دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





می ترسیدم

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم، موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم، موفعی کهباهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم، موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم، حالا که عاشقت شدم می ترسم از دستت بدم


‏!






http://eshghemanblog.persiangig.com/image/aks20.jpg


‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

iliya.110
ساعت11:20---7 مرداد 1391
سلام.آق قاسم.ممنون ازاينكه توي وبم نظرگذاشتي.
واقعا ايول داره به وبت چون خيلي قشنگه.خسته نباشي.
شانست خوند انتقادي ازش نتونستم دربيارم.
بااجازه_باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 3:28 | |